У цьому гуртку школярам неодмінно забезпечується педагогічна підтримка шляхом співробітництва, ініціювання, упередження, рефлексії тощо. Форми надання такої підтримки різноманітні і спрямовані на вирішення проблем кожної дитини. Самоактуалізація, самореалізація і творчість дітей здійснюється за рахунок організації практичної літературної діяльності у групах та індивідуально; шляхом підтримки дитячої ініціативи, організації вільних дискусій, інтелектуальних і творчих конкурсів, презентації наслідків особистої творчості юних обдарувань.
Діяльність літературного гуртка «Чиста криниця» спрямована на вирішення таких завдань:
- оволодіння початковими знаннями з основ літературної творчості;
- набуття вмінь та навичок віршування, створення нарисів;
- формування інтелектуальних вмінь;
- розвиток образного мислення школярів;
- виховання цілеспрямованого, наполегливого прагнення до творчості;
- формування культури творчої праці.
Метою роботи гуртка «Чиста криниця» є:
- більш широке залучення школярів до літературної творчості;
- дітей, які вміють добре малювати – до ілюстрування поетичних творів;
- педагогічна підтримка обдарованих учнів для саморозвитку та самореалізації у суспільстві.
Короткий зміст заняття
- Вступне заняття. Ознайомлення з планом роботи гуртка.
- Екскурсія в природу. Виразне читання віршів та прозових творів.
- Віршування. Рима. Ритмомелодика. Презентація доробків.
- Знайомство з поетичною школою Василя Симоненка.
- Усна народна творчість. Збір матеріалів.
- Творчий діалог «Мистецтво писати - це мистецтво скорочувати».
- Переклад. Особливості літературного перекладу. Теорія і практика поетичного перекладу.
- «З видимого пізнавай невидиме». Мистецтво розуміння твору.
- Творчий діалог «Прагнення до вдосконалення є мистецтво». Колективне редагування творчих доробків гуртківців. План на літо.
Немає коментарів:
Дописати коментар